  • Data: 2006-12-11 19:19:04
    Temat: rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem -
    Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dostalam rozwiazanie umowy o prace za wypowiedzeniem -art 30 pkt.2 kp. Jako
    przyczyna odmowa wykonania polecenia sluzbowego- to prawda odmowilam. O co
    moge wystapic do sadu- to byla pierwszy raz odmowa- zadnych nagan ani
    upomnien, odmowa dotyczyla wyjazdu sluzbowego do innego miasta do pracy w
    nocy. Nie mam w zakresie obowiazkow wyjazdow sluzbowych. po zatym
    powiedziano mi o tym w dniu wyjazdu ze wyjezdzam a ostatniej nocy poszlam
    pozno spac. i jeszcze sposob wreczenia wypowiedzenia: o 15:10 odmowilam a o
    15:30 juz nie pracowalam-bez slowa. czy powinny wypowiedziec sie zwiazki
    zawodowe: sa u nas i zwykle i solidarnosc -ale nie naleze do zadnych. Nie
    raz zostawalam po godzinach jak trzeba bylo-bez wynagrodzenia. wszystkim
    pomagalam nawet osobom z innych dzialow w pracy. pracuje tam juz 20 lat -
    nie malze przez caly ten okres otrzymywalam premie uznaniowe i nagrody
    specjane raz do roku.
    Pozdrawiam i prosze o pomoc
    Kasia