    From: "gg" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiązanie umowy przedwstępnej a odszkodowanie?
    Date: Mon, 30 Oct 2006 22:26:00 +0100

    Witam
    Mam zawartą umowę przedwstępną na zakup mieszkania niestety sprawa się
    przeciągnęła a mieszkania zdrożały. Umowa ciągle jest ważna ale teraz
    sprzedający żąda wyższej ceny. W umowie jest zapis o zadatku i o poddaniu
    się stron art 394 KC.
    Czy w przypadku zerwania umowy przez sprzedającego dostanę tylko podwójny
    zadatek czy mam szansę na odszkodowanie pokrywające stratę związaną ze
    wzrostem wartości mieszklania na podstawie art 390 KC
    Dzięki za pomoc
    pozdrawiam