  • Data: 2009-09-01 06:00:16
    Temat: rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Podpisalem umowe na swiadcznie uslug TV i Internet u mnie w mieszkaniu.
    Niestety z powodu wyjazdu przegapilem termin 10 dni na rozwiazanie umowy bez
    podania przyczyny. Po otrzymaniu faktury okazalo sie ze oplaty sa inaczej
    naliczane niz wspominal przedstawiciel handlowy (ale zgodnie z podpisana
    umowa). Zlozylem reklamacje na uslugi zawarte na fakturze. Poprosilem
    rowniez o rozwiazanie umowy bez obciazania mnie dodatkowymi kosztami,
    poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac umowe musze pokryc koszty
    instalacji.
    Operator nie odpowiedzial na reklamacje w ciagu 14 dni. Czy operator ma
    obowiazek zaakceptowac moje wszystkie warunki zawarte w reklamacji? Glownie
    chodzi mi o rozwiazanie umowy bez obciazania mnie kosztami?
    dzieki
    Pozdrawiam
    Adam