  • 1. Data: 2002-08-29 14:42:05
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę a należny urlop i inne świadczenia
    Od: "aruncio" <a...@s...com.pl>

    Dzis dostalem rozwiazanie umowy o prace za 14 dniowym okresem wypowiedzenia.
    Pracowalem od stycznia tego roku. W sumie mam przepracowane jakies 4 lata.
    Pracodawca wyslal mnie na urlop i napisal, ze umowa wygasa 14 wrzesnia.
    Moim zdaniem nalezy sie 18 dni urlopu (dni robocze) i w zwiazku z tym
    powinien zaplacic mi za 2 dni urlopu?
    Bardzo prosze o pomoc.