  • 11. Data: 2006-05-26 04:22:03
    Temat: Re: robienie prawa jazdy po wyroku
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

    > A to motocykl. B, to samochód. Uwazasz, ze na B sa prostsze manewy,
    > niz A? Zreszta mniejsza o to. To juz kwestia indywidualnej oceny.

    Rzecz gustu a o nich sie nie dyskutuje.

    Uwazam ze owiele trudniej jest zrobic 8 jak jest sie zdenerwowanym do tego
    stopnia ze sie caly trzesiesz.... Co za porblem zrobic luk samochodem?? Od
    momentu kiedy zaczalem cwiczyc luk na jazdach (akurat na dniach zdaje
    prawko) to tylko raz mi sie nie udalo (lekko zaczepilem pacholek lusterkiem)
    a tak to bezblednie... ale podobno na egzaminie to stres jest taki ze moze
    zjesc najlepszego kierowce....

    Lewis
    red GSF 400