  • Data: 2007-03-07 23:38:13
    Temat: rezygnacja z kursu tańca a zwrot pieniędzy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    chcę zrezygnować z kursu tańca, gdyż nie odpowiada mi całkowicie jego
    forma, ale o tym przekonałem się dopiero po 1. zajęciach więc
    napisałem do nich w jaki sposób mogę odzyskać choć część pieniędzy,
    oto odpowiedź:
    "Panie Sławku,
    Państwo zapisując się zarezerwowali miejsce, które w innym przypadku
    wykupiłaby inna para, tak więc nie ma możliwości, aby "zwrócić"
    Państwu wpłaconą kwotę, tym bardziej po rozpoczęciu kursu.
    Opłata jest niezależna od obecności na kursie."
    jak argumentować w tym przypadku moje żądanie zwrotu pieniędzy?
    --
    pozdrawiam
    Sławek