  • 11. Data: 2007-02-14 12:17:04
    Temat: Re: rezerwa, wojsko
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>

    news napisał(a):

    > a wystarczy wyslac poleconym?

    Ja osobiscie nie wysylalbym oryginalu poczta, bo przeciez nie wiadomo
    kto i czy wogole Ci go odesle. Po drugie w moim przypadku nie chcieli
    ani faksu, ani kserokopi, mailem tez nie chcieli. Musialem przyjechac
    pokazac sie i podpisac zrobione ksero za zgodnoscia z oryginalem.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 12. Data: 2007-02-14 18:19:11
    Od: Grzegorz McCartney Olędzki <m...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo news pisze:
    > Czesc!
    > Nie wiem czy dobrze trafilem, ale sprobuje.
    > 1) Mianowicie chodzi mi oto czy ktos moze sie orientuje jak bylo z
    > przepisaniem rocznika 1978 do rezerwy?

    Szukaj rozporządzeń ministra obrony "w sprawie przeniesienia części
    poborowych do rezerwy". Jedna strona tekstu napisanego tak, że da się
    zrozumieć.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    > 2) Z tego co sie orientuje co roku ministerstwo wydawalo odpowiednia
    > ustawe? Jezeli tak czy moze mi ktos podac jak to odnalezc? Jaki dziennik
    > ustaw?

    Jedno z tych rozporządzeń to:
    Dz.U. 2002 nr 171 poz. 1394
    Ale szukaj innych bliźniaczych.

    > 3) Czy do ewentualnego przepisania potrzebny jest dyplom? Czy musi to
    > byc mgr czy licencjat albo inzynier rowniez starcza?

    Ja się jeszcze nie obroniłem, zgłosiłem się pod koniec roku (2006) z
    zaświadczeniem, ze uzyskałem absolutorium i wystarczyło by zostać
    przeniesionym do rezerwy.

    [...]

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Olędzki

  • 13. Data: 2007-02-21 15:08:33
    Od: Marcin <m...@p...pl>

    Witam A moze mi ktos odpowiedzieć na pytanie czy jak j odroczenie mialem do
    czerwca 2003r czyli do konca szkoły średniej i do tej pory nie dostałem żadnego
    zawiadomienia z wku zeby odbyc sluzbe to moge jechac do nich po rezerwe?? czy
    lepiej sie im nie pokazywac?? jest na to jakas ustawa albo cos bo nie moge
    znalezc??? dzieki za odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info