    From: "www.GranitpflasterNaturstein.de" <f...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: remont w godz 16-20
    Date: Tue, 16 Sep 2008 07:23:58 +0200

    witam serdecznie

    mam pytanie wiadomo cisz nocna w kodeksie cywlinym obowiazujew godz 22-6
    jednak niektore spoldzielnie wprowadzaja dodatkowe ograniczenia,
    w moim przypadku niby nie wolno wykonywac zadnych uciazliwychprac
    - w tygodniu godz po godz 15-stej
    - a w soboty po godz 14-stej

    nie chodzi mi o to zeby walic ludziom nad glowami mlotkiem do samej 22giej,
    ale takie godziny to chyba lekka
    przesada, czlowiek (w swoim wlasnym mieszkaniu) ktory normalnie pracuje
    wraca z pracy i juz jest za pozno
    zeby cos w domu zrobic,a nie bardzo stac mnie teraz na specjane wynajmowanie
    ekipy "fachowcow" zeby,
    tylko nie zaklucac tego lekko chorego regulaminu

    dla przykladu ostatnio popoludniu zaczalem klasc panele, chyba nie jest to
    za az tak uciazliwe, oczywiscie raz na kilka
    min trzeba dociac deske i klepnac pare razy mlotkiem, ale prace zakonczylem
    do godz 1930

    a teraz sie dowiedzialem ze "pezes" - ciec, zebral podpisy sasiadow i chce
    mnie podac do sadu :/
    na marginesie strasznie upirdliwy gosc cos na wzor wszystkin dobrze znanego
    Aniola z Alternatyw

    jakie mam prawa w takim przypadku ?, jakie sa faktyczne godziny w ktorych
    monza dokonywac prac remontowych ?
    bo sa chyba jakies granice, ja rozumiem ze potrzeby jest czas na wypoczynek
    ale takie godziny ograniczen :/
    czy moge w tym przypadku powolywac sie na kodeks cywilny ??

    pozdrawiam