  • 1. Data: 2002-12-23 07:29:22
    Temat: rekojmia od samochodu
    Od: "Bald" <q...@w...pl>

    Jak długo można reklamować wady z tytułu rękojmi
    po wygaśnięciu gwarancji ?

    Mam fiata sienę, gwarancja wygasła w październiku,
    a w samochodzie ujawniła się wada, której wcześniej
    nie było widać.

    :-(

    Może mnie ktoś oświecić ?

    Artur

  • 2. Data: 2002-12-23 08:25:20
    Temat: Re: rekojmia od samochodu
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    Mam fiata sienę, gwarancja wygasła w październiku,
    > a w samochodzie ujawniła się wada, której wcześniej
    > nie było widać.

    Art. 579. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady
    fizyczne rzeczy, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

    Oznacza to, że nie ma instytucji rękojmi pogwarancyjnej i termin obu
    insttyytucji biegnie jednocześnie (rękojmia 1 rok)

    pzdr

    marek