    From: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rękojmia Plus GSM
    Date: Fri, 29 Nov 2002 10:20:39 +0100

    WItam.

    Mam telefon w sieci Plus, który chcę zwrócić w myśl przepisów o rękojmi.

    Niestety, nieoficjalnie dowiedziałem się, ze mam tylko szanse na zwrot
    pieniedzy, a nie sprzętu, choć jak się domyślacie, nie jest to dla mnie
    rozwiązanie korzystne. Nie ma jednak tych telefonów w sprzedaży, więc mimo
    tego, że mam wybór co do sposobu uzyskania satysfakcji za wadliwy sprzęt,
    decyzją "dzału prawnego" nie mam wyboru.

    Powiedziano mi, ze mogę pozwać siec do sądu, ale to jest najmniej rozsądne
    rozwiązanie (sądu nie obchodzi prawo tylko własny spokój, "mają za dużo
    pracy" itp.)

    Czy ktoś wie, jak wybrnąć z tej sytuacji?

    Pozdr

    RM