eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmi i gwarancja - prosze o pomocrekojmi i gwarancja - prosze o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: t...@z...uni.cc
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rekojmi i gwarancja - prosze o pomoc
    Date: Fri, 21 Feb 2003 23:01:04 GMT
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 17
    Sender: t...@p...onet.pl@host146-185.crowley.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host146-185.crowley.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1045868478 3694 62.181.185.146 (21 Feb 2003 23:01:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Feb 2003 23:01:18 GMT
    X-Newsreader: Forte Free Agent 1.21/32.243
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:124995
    [ ukryj nagłówki ]

    3 tyg. temu oddalem do naprawy plyte glowna. Do tej pory jej nie
    naprawiono.
    Czy moge zadac wymiany na nowa z tytulu rekojmi?? Czy tez nie odnosi
    sie ona do uszkodzen, a tylko do wad ukrytych (trudno powiedziec czy
    usterka plyty glownej byla spowodowana wada ukryta czy zwykla
    eksploatacja)?

    Czy jesli w potwierdzeniu przyjecia sprzetu do naprawy sprzedawca
    napisal ze termin naprawy wynosi 21 dni roboczych to jest to
    obowiazujacy termin, czy moze jest to 14 dni (z zasady ze umowa nie
    moze byc niezgodna z obowiazujacym prawem)?

    Na czym polega deklarowanie checi skorzystania z rekojmi??

    Dziekuje za pomoc,

    Tomasz Lukasiewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1