eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmarekojma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!a
    gh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rekojma
    Date: 27 Oct 2002 23:11:13 GMT
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org
    Message-ID: <X...@2...180.128.20>
    NNTP-Posting-Host: rafal.joint.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1035760273 27792 62.233.182.161 (27 Oct 2002 23:11:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Oct 2002 23:11:13 GMT
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:112314
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam taki problemik :

    Kupiłem markowe, drogie (300 pln) buty. Odrazu po założeniu (w ciągu
    godziny) wkładki odkleiły się od spodu buta i zaczeły się wysuwać (zapewne
    z powodu złego kształtu). Po wizycie w sklepie pani zasugerowała naprawę we
    włąsnym zakresie. Przykleiłem dokładnie wkładki klejem - ale niewiele to
    pomogło - po kilku godzinach znowu odleciały - po przejsciu w nich 50 m -
    wkładki same się wysuwają (trudno to opisać - poprostu są nieco za duże i z
    bardzo śliskiego materiału).

    Tym razem w sklepie poprosiłem o zwrot $ (lub wymiany na inną sztukę tego
    samego towaru) - na podstawie rękojmy (gwarancja to czekanie 2 tygodnie na
    odesłąnie produktu do producenta, a w wypadku rękojmy AFAIR - *sprzedawca*
    musi wymienić towar, o ile wada jest oczywista - a tak jest tutaj).

    Ale w tym momencie - ZONK - pani mówi że oni nie dają rękojmy, tlko samą
    gwarancję (na rok).... jak to jest ? Nikt mi nie mówił że nie ma ekojmy, a
    wydawało mi się że domyślnie zawsze ona jest (na 1 rok, jak gwarancja).

    Co w wypadku gdy wadę wykryłem i zgłosiłem w ciągu tygodnia ? Czy muszę
    oddawać na 2 tyg od gwarancji - nie ma innego sposobu ?

    BTW. jeżeli jednak sprzedawczyni się pomyliłą (co od tego że mogąbez
    informowania mnie nie dawać mi rękojmy) i [niechcąco ?] wprowadziła mnie w
    bład - coś szczególnego może z tego wynika ?

    Bardzo proszę o numery artykółów k.c. związana z tą sprawą - które mogą
    sięprzydać.

    Z góry dziękuję za każdą pomoc :)


    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1