  • Data: 2006-02-02 15:50:04
    Temat: reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
    Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy istnieje w prawie konsumenta, pacjenta itp jakiś przepis dot. składania
    reklamacji odpłatnych usług stomatologicznych?

    Tydzień temu byłam u lekarza z pękniętym zębem, myślałam że trzeba go będzie
    wyrwać, jednak zapewnił mnie on, że zęba z powodzeniem da się uratować i
    odbudować materiałem światłoutwardzalnym. Oczywiście odpłatnie. Chcąc
    zachować ząb zgodziłam się i zapłaciłam 1/6 swojej miesięcznej wypłaty za
    wypełnienie zęba i jego odbudowę. Dziś - po tygodniu - wszystko to z zęba
    wyleciało, a gabinet umywa ręce. Zapytano mnie z dzikim uśmieszkiem "Kto
    dawał pani gwarancję na to wypełnienie?".

    Wiem, że to usługa, jak każda inna, że należy mi się coś choćby z tytułu
    rękojmi, tylko proszę o podanie konkretnych paragrafów, z którymi mogę się
    do gnojków udać i zażądać zwrotu kosztów, albo przy najmniej wykonania tej
    usługi tak jak należy!

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    D.