eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu › reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu
    Date: Mon, 20 Feb 2006 10:57:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <dtc405$d2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaoe136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140429637 418 83.5.112.136 (20 Feb 2006 10:00:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Feb 2006 10:00:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:368443
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Kupiłam kiedyś buty firmy Ecco. Potem ten sklep zlikwidowali. W jednym bucie
    pękła podeszwa a buty są jeszcze na gwarancji. Co mogę zrobić by je
    reklamować, czy jest w ogóle jakaś możliwość w przypadku likwidacji sklepu,
    w którym dokonano zakupu danego towaru.
    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. Marta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1