eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjareklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: z...@p...fm
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: 20 Dec 2005 13:14:46 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 13
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1135080886 9451 213.180.130.18 (20 Dec 2005 12:14:46
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Dec 2005 12:14:46 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.20.205.204, 192.168.243.173
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:350817
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    proszę o pomoc w następującej sprawie.
    Zakupiłem torbę na ramie w pewnym sklepie, po 2 dniach jedna z rączek zerwała
    się. Zaniosłem do reklamacji. Kobieta stwierdziła że nie ma możliwości naprawy,
    a wymiany też nie będzie bo torebki te nie są już produkowane.
    Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw
    konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale
    myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie
    nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić
    w tej sytuacji?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1