    From: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklama przed oknem
    Date: Fri, 3 Jun 2005 20:47:26 +0200
    Sender: d...@o...pl@chello084010125044.chello.pl

    Witam,

    mam taki problem: mieszkam na 1. pietrze w bloku spoldzielczym przy dosc
    duzej ulicy. z obu stron mojego mieszkania sa sklepy przylegajace do bloku,
    a na ich dachy da sie wyjsc z moich okien. Jakis czas temu spoldzielnia
    wpadla na genialny pomysl poustawiania na tych dachach przeroznych rzeczy:
    i tak jest tam klimatyzator jednego ze sklepow, 2 reklamy srednich
    rozmiarow nalezace do sklepow nad, ktorymi stoja oraz 2 duze reklamy firm
    outdoorowych. Cala ta masa dosc mocno ogranicza mi widocznosc z okien oraz
    swieci dosc silnym switlem wieczorami (nie wspominajac o niezbyt cichym
    klimatyzatroze), a takze obniza wartosc mieszkania (mieszkanie nie jest
    wlasnosciowe, tylko spoldzielcze, ale wartosc tak czy siak obniza). Na
    pisma do spoldzielni zwracajace uwage na fakt, iz taki stan rzeczy mi nie
    odpowiada otrzymalem odpowiedz, ze spoldzielnia podpisala umowy z
    najemcami, a oni maja prawo ustawiac sobie cos na dachu, spoldzielnia
    bierze za to pieniadze i sie nie wycofa z kontraktu.

    Jak z tym walczyc? Gdzie szukac przepisu, ktory nie pozwala spoldzielni
    zastawiac moich okien?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl