    From: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rejestrowanie video obrad Rady Miejskiej
    Date: Tue, 24 Mar 2009 08:30:35 +0100

    Witam !

    Po rozmowie z przewodniczącym rady gdzie zapytałem o możliwość
    rejestrowania video posiedzeń, ponieważ mieszkańcy chcą oglądać
    posiedzenia rady w dowolnej im chwili, najlepiej przez internet, oraz
    zobaczyć archiwalne posiedzenia.
    W związku z trym że spotkałem się z dziwnym oburzeniem że to nie jest
    nikomu potrzebne i będzie tylko służyło do oczerniania rady itp.
    Był oburzony kto z taką propozycją wyszedł aby rejestrować.
    Spodziewałem się raczej odpowiedzi że podejmie temat na najbliższym
    spotkaniu rady i przedyskutują, a tu masz wypowiedział się za całą radę
    i dał do zrozumienia że nie ma co drążyć tematu bo to nikomu nie jest
    potrzebne.
    Wiem że takie rejestracje to norma dzisiaj i sporo miast oferuje archiwa
    z posiedzeń rady miast.
    Teraz moje pytanie, jak to od strony prawnej wygląda czy Rada Miasta
    może zabronić rejestracji, czy ma może obowiązek i powinna przeznaczyć
    jakieś środki na ten cel. Proszę o opinie na ten temat.

    Michał Sz.