  • Data: 2005-08-18 22:27:40
    Temat: pzu jednoosobowa działalność włamanie
    Od: GK <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam sedrecznie grupowiczów.
    Mam kilka pytań odnośnie umowy ubezpiecznia mieszkania od włamania i
    kradzieży.
    Najpierw naświetle swoją sytuację, która jest podobna do jednego z
    wątków tu już poruszanych.
    Mam jednoosobową działalność zarejestrowaną na siebie (od dwóch lat) na
    adres xxxxxx 1/1 i zameldowany jestem rownież pod tym samym adresem.
    Mieszkam z żoną pod adresem yyyyyyy 1/1 od 5 lat (mieszkanie nie jest
    jej włąsnością tylko rodziców, ona jest w polisie osobą figurującą jako
    osoba UBEZPIECZAJĄCA).
    Posiadam sporo sprzętu komputerowego, audio-wizualnego (komputery,
    kamera, cyfrowa, projektor) i mam na nie faktury (na firmę).
    Sprzęt w momencie włamania znajdował się niestety w miejscu zamieszkania
    a nie zameldowania-siedziby firmy.
    Czy jest szansa na jakikolwiek zwrot w związku z zaistaniałą sytuacją?
    Będę wdzieczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Grzegorz