  • 1. Data: 2003-02-13 19:27:24
    Temat: [pytanie - studia: 1 rok prawa] Jaki zakres materialu?
    Od: "JaQb/IP" <j...@N...licence.to.kill.pl>

    Witam Grupowiczow! :-)

    Nie wiem, czy pl.soc.prawo to odpowiednia grupa, wiec nie goncie mnie za NTG
    ;-D

    Znajoma poprosila mnie o to, bym dowiedzial sie jaki zakres materialu
    obowiazuje na sesjach egzaminacyjnych na 1szym roku prawa - jesli ktos zna
    zakres zagadnien, pytan, etc. bardzo prosze o pomoc tutaj lub na maila :
    j...@l...to.kill.pl. Z gory dziekuje :-)

    --
    JaQb/IP

  • 2. Data: 2003-02-13 20:47:51
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zakres zagadnien, pytan, etc. bardzo prosze o pomoc tutaj lub na maila :

    zobacz serwerze studentów prawa
    wydawnictwa lex, są tam:
    pytania egzaminacyjne, zagadnienia, notatki itp.

    http://www.student.lex.pl/index_n.html

  • 3. Data: 2003-02-13 22:08:46
    Od: "JaQb/IP" <j...@N...licence.to.kill.pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b2h0f6$q85$1@inews.gazeta.pl...
    (...)
    zobacz serwerze studentów prawa
    > wydawnictwa lex, są tam:
    > pytania egzaminacyjne, zagadnienia, notatki itp.
    >
    > http://www.student.lex.pl/index_n.html
    (...)

    Dziekuje serdecznie :-)

    --