    From: "Sarna" <G...@V...net>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.socjologia,pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o ubezpieczenie w UE
    Date: Sun, 15 Aug 2004 20:47:45 +0100

    Witam!

    Od kilku lat przebywam na terenie UK jak rowniez moje dzieci ktore tam
    uczeszczaja do szkoly i korzystaja z bezplatnych uslog medycznych.Na wakacje
    przyjezdzamy do Polski a konkretnie do Gdanska i tu sie zaczyna problem.
    Kiedy potrzebuje zabrac dziecko do lekarza.Tam zadaja okazania ksiazeczek
    rumowskich ktorych niestety nie posiadamy i zadaja oplat za kazda
    porade/wizyte.Polacy goszczacy u mnie czyli w UK a tymbardziej dzieci nie
    musza
    placic za uslugi medyczne zwlaszcza teraz, kiedy Polska
    weszla do Uni.
    Pytanie nasuwa sie samo, jak wyglada ubezbieczenie dzieci polskich
    mieszkajacymi za granica a przyjezdzajacy na krotki okres?
    z gory dziekuje za odpowiedz.

    sarna