  • Data: 2003-02-22 16:50:52
    Temat: pytanie dot. rowerzysty
    Od: KiKmen 7272 <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż jako że jeżdżę dużo rowerem po Warszawie zacząłem się zastanawiać,
    "co by było, gdyby"
    na temat takowy: spowodowałbym jakiś wypadek (może być nawet oberwanie
    lusterka) - muszę zapłacić z własnej kieszeni?

    oraz pytanie drugie:
    jako że zarząd oczyszczania miasta nie zajmuje się odśnieżaniem ścieżek
    rowerowych z takowych po prostu w zimie nie korzystam, gdyż nie jest to
    fizycznie możliwe. jednak kodeks drogowy (czy prawo o ruchu drogowym)
    nakazuje mi korzystać ze ścieżki rowerowej, jeśli takowa występuje.
    Chciałbym wiedzie, czy są jakieś przepisy, które pozwalają mi w opisanej
    wyżej sytuacji jechać zamiast po ścieżce po ulicy?
    --
    "Największa rzecz na świecie to umieć należeć do siebie." (Michel Montaigne)