  • 1. Data: 2005-08-29 08:57:50
    Temat: pyatnie o szkolenie
    Od: "pawel" <k...@m...pl>

    czy jak pracodawca kieruje na szkolenie ma prawo pozniej domagac sie zwrotu
    od pracownika poniesionych kosztów??
    prosze o ew. poparcie przepisem
    karibu

  • 2. Data: 2005-08-29 15:04:59
    Temat: Re: pyatnie o szkolenie
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > czy jak pracodawca kieruje na szkolenie ma prawo pozniej domagac sie
    > zwrotu
    > od pracownika poniesionych kosztów??

    przy tak postawionym pytaniu ...... wg mnie .....NIE

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2005-08-29 16:08:12
    Od: "pawel" <k...@m...pl>

    no to moze tak to opisze:
    pracuje jako kierowca, szef wyslal mnie na szkolenie na przewozy ADR a teraz
    twierdzi ze mi bedzie potracal z wyplaty za ten kurs. slyszalem ze jest to
    niezgodne z prawem tytlko nie wiem czy istnieje taki przepis
    pozdrawiam
    paweł