eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzydział na mieszkanie z 1946 i ... kłopoty z "nowymi" (1970r) najemcami › przydział na mieszkanie z 1946 i ... kłopoty z "nowymi" (1970r) najemcami
    From: Raf <r...@E...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przydział na mieszkanie z 1946 i ... kłopoty z "nowymi" (1970r) najemcami
    Date: Tue, 25 Jul 2006 11:31:40 +0200

    Witam!
    Przeglądałem forum, ale jakoś nic nie znalazłem na ten temat, a jest ponoc
    bardzo popularny.
    Dziadek dostał przydział na mieszkanie po wojnie (1946r) i mieszkał sobie
    spokojnie przez prawie 30 lat. Potem weszła jakaś ustawa, że mozna było
    kupic domy do 4 lokali (było 5) i "Mili" sąsiedzi załatwili, iż
    stwierdzono, że lokal dziadków jest ... niezdatny do zamieszkania przez
    ludzi.
    "Mili" sąsiedzi za plecami kupili budynek wraz z częścią "niezamieszkałą"
    (układy i układziki zapyziałej komuny) i było cicho przez bodajże 20 lat.
    Teraz oznajmili, że babka (dziadek zmarł) ma opuścić lokal, bo nie ma do
    niego praw (nie mozna nikogo zameldować, itp).
    OCZYWIŚCIE, ŻE SZKODA MIESZKANIA I MÓJ POST NIE JEST BEZINTERESOWNY.
    Czy mają rację? Można tam kogoś zameldować, albo kupić od nich to
    mieszkanie?
    (Czynsz był normalnie płacony, notabene odwołania od wyskości czynszu
    "mili" sąsiedzi wysyłali ro Rady Narodowej, ZGK itp. i ci mówili w pismach
    o lokalu mieszkalnym.)
    Papiery są, tylko zastanawiam sie, czy to się nie przedawnia itp.
    Papiery zobaczyłem pierwszy raz na oczy dopiero teraz(dziwne, ale nigdy się
    nie pytałem o nic w tym temacie)