  • 21. Data: 2003-02-22 07:43:54
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "GreG" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:b366jl$i5o$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Twoja wlasna intepretacja. Jak widac kulawa, bo wszyscy sie domyslisli o
    co
    > chodzi.

    Jacy "wszyscy" ???
    Jaka moja interpretacja? Przeczytaj uważnie pierwszy post.Gdzieś tam widzisz
    jakiś koszmar?

    "Nie chodzi o to ze nie jestem ze przezstrzeganiem prawa i nie obchodzi mnie
    ta sprawa, ale tak sie zlozylo, że ostatnio mielismy powazniejsze stresy i
    uwazam ze mam prawo chronic moje dziecko przed kolejmymi przezyciami."

    Widzisz coś o zastraszaniu?? To chyba Ty masz problem z czytaniem ze
    zrozumieniem.

    > Wiem o co ci chodzi. I rzeczywiscie jest to istotne, by obywatel jak
    > najwczesniej wiedzial jak powinien reagowac w obliczu przestepstwa.
    Niemniej
    > w przypadku dziecka nie mozna zastosowac metod obowiazujacych doroslych -

    A jaki dorosły wyrośnie z tak "chronionego" trzynastolatka??

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-02-22 07:47:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Domino" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > w 100% sie z toba zgadzam.

    Ja też.

    >osobiscie, nie bede popieral naszej policji

    Ale jak "trwoga" to na komisariat w podskokach;)

    > dopoki nie ucywilizuje wnetrza a nie tylko medialnej powloki - ladne
    > mundurki, autka, shotguny by wygladac groznie a spoleczenstwo czulo sie
    > pozornie bezpieczniej. za to w pokojach wziaz stare masyzny do pisania, a
    > weneckich lustrach tylko slyszeli.. czy tego chce spoleczenstwo?

    Czyli co??? Podnosimy podatki? Bo policja pieniędzy nie ma na spinacze i
    papier.
    Na znak protestu nie zgłaszaj przestępstw dokonywanych na Twoim mieniu i
    osobie.

    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2003-02-22 08:37:05
    Temat: Re: [OT] przesłuchanie dziecka przez policje [OT]
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kudłaty" <A...@i...pl> wrote in message

    > I co Ty na to? Niestety taka nasza rzeczywistość, że agresor jest
    chroniony,
    > a poszkodowany staje się przestępcą :(((
    >
    > Przepraszam za OT, ale nie mogłem siępowstrzymać.

    Nie jest to OT.

    I jakie na to remedium proponujesz? Nie zeznawanie? Udawanie, ze nic sie nie
    dzieje? Jednyna mozliwosc to konsekwentna i zdecydowana postawa wobec
    bandytow. Kolodze pogratuluj i badz w razie czego pod telefonem albo sie do
    niego przeprowadz dla bezpieczenstwa i niech zeznaje w sadzie. POjda
    siedziec jak nie za tym, to za nastepnym razem.

    Depi.

  • 24. Data: 2003-02-22 10:42:06
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zeznawanie? Udawanie, ze nic sie nie dzieje?

    Jak najbardziej nie!!!

    > Jednyna mozliwosc to konsekwentna i zdecydowana postawa wobec
    > bandytow.

    No i tu się zgadzam, ale gdybać jest dobrze, ale co by było gdyby to już nei
    wiadomo...

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 25. Data: 2003-02-22 13:12:57
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w

    > Przeciętny trzynastolatek to już przeważnie nie dziecko. Poczytaj co
    > wyprawiają( oczywiście nie można uogólniać)-ćpają. walą gorzałę i palą
    > papierosy. Nie chciałbyś być wychowawcą klasy 13 latków.

    a co drugi jest uzbrojony ;))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 26. Data: 2003-02-22 13:17:01
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w

    > Użytkownik "bg" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    i ze warto inwestowac w jezyki to bedzie mial szanse wyjechac ;)

    huski
    h...@i...pl

  • 27. Data: 2003-02-22 13:20:29
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "GreG" <g...@N...pl> pisze w

    > W "cywilizowanych" krajach sa "cywilizowane" metody.
    Dokladnie tak, troche OT ale najlepszym przykladem sa przesluchania ofiar
    gwaltow, dla ktorych zwiazany z gwaltem niewyobrazalny koszmar jest jeszcze
    powiekszany. W wiekoszosci normalnych krajow, sa odpowiednio przeszkoleni
    funkcjonariusze (najczesciej policjantki), w przypadku dzieci psycholog
    itp.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 28. Data: 2003-02-22 13:23:48
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w

    > Czyli co??? Podnosimy podatki? Bo policja pieniędzy nie ma na spinacze i
    > papier.

    Na 100% nie podnosimy tylko zmniejszamy. OT bedzie ale podwyzszanie
    podatkow tylko godzi w uczciwych biznesmenow a produkuje szara strefe. To
    nie sa moje pomysly, ani zadne wlasne przemyslania. Zoabczcie na Irlandie,
    na obecny tam wzrost gospodarczy, nawet na taka Estonie. Wszytsko to
    kwestaia NORMALNEJ polityki, a nie zalatwianie budzetu na kolejny rok przez
    podniesienie podatkow. W tym kraju rzd powinien jedna rzecz zrobic -
    przestac przeszkadzac ludziom zarabiac.

    Sorry, za OT

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 29. Data: 2003-02-22 13:25:52
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w

    > A jaki dorosły wyrośnie z tak "chronionego" trzynastolatka??

    No jasne, ja jak bede mial 13 syna to codziennie bede go zabieral na
    komisriat i puszczal dokumentalne filmy wojenne, zeby wiedzial jak wyglada
    rzeczywistosc i wyrusl na prawdziwego "doroslego" obywatela. Do tego
    jeszcze codziennie bieg z plecakiem pelnych kamieni. ;)))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 30. Data: 2003-02-22 13:33:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przez
    > podniesienie podatkow. W tym kraju rzd powinien jedna rzecz zrobic -

    Wróć na ziemię. Problemem jest skąd wziąć pieniądze na policję?

    Pozdr
    Leszek