    From: "Kszost" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przerejestrowanie samochodu po raz kolejny
    Date: Tue, 30 Mar 2004 10:54:55 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@aeh50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam,

    Przeczytałam uwaznie ostatnie wątki dotyczące przerejestrowania samochodu,
    ale nie znalazłam w nich odpowiedzi na moje pytanie, a systuacja jest
    nastepująca:
    Samochód zarejestrowany jest na panią Kowalską i jest na sprzedażć.
    Natomiast w tzw międzyczasie pani Kowalska na skutek rozwodu wróciła do
    swojego panieńskiego nazwiska (Nowak). Zmian w dowodzie rejestracyjnym
    samochodu nie naniesiono. Chcę kupić od Pani aktualnie Nowak samochód i będę
    miała umowę spisaną z panią Nowak, a w dowodzie rejestracyjnym widnieje
    nazwisko Kowalska. Czy mogą być problemy z przerejestrowaniem samochodu?
    Proszę o opinie i rady jak sobie poradzić w przypadku ewentualnych
    problemów.

    Pozdrawiam
    Kasia S.