    From: "Sebastian" <s...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przepisanie mieszkania
    Date: Wed, 27 Jul 2005 08:42:20 +0200

    Witam mam oto taką sytuację i nie wiem jak najlepiej ją rozwiązać:
    Mój dziadek chce przepisać na mnie i na moją żonę lub tylko na
    mnie spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu. Od momentu kiedy
    dziadek wykupił prawo do lokalu nie minęło 5 lat, my z żoną nie
    mamy własnego mieszkania. Jak najlepiej rozegrać tą sytuację
    sprzedać, darować, jakie koszty byłyby z tym związane. Czy dziadek
    musiałby odprowadzić jakiś podatek? Czy my oprócz opłacenia
    notariusza poniesiemy jeszcze jakieś inne koszty?

    pozdrawiam
    Sebastian