  • Data: 2010-06-28 08:32:18
    Temat: przeniesienie uzytkowania dla zasiedzenia
    Od: Michal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Krotko i tresciwie.

    Staram sie przejac nieruchomosc w postaci gruntu poprzez zasiedzenie.
    Wlascielem jest moj pradziadek ktory zmarl w latach 80. Od tego czasu
    gruntem zajmowali sie moi dziadkowie natomiast teraz robie to
    osobiscie.

    Dziadek zmarl, zostala babcia. Chcial bym uregulowac w koncu te
    kwestie dlatego po rozmowie z babcia chcial bym by pisemnie
    stwierdzila ze przekazuje mi 'lata w ktorych uzytkowala' grunt. W jaki
    sposob napisac taki dok? 'ja nizej podpisana zrzekam sie uzytkowania
    gruntu na rzecz wnuka xinskiego w celu zasiedzenia przez niego'?

    Znaczna czesc rodziny jest za granica. Dzialka nalezaca do pradziadka
    to malu fragmet graniczacy z moja dzialka. prosze o pomoc. wujek
    google odmawia pomocy w temacie takiego dok

    pozdrawiam
    Michal