    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przeliczenie pieniędzy z 1961 roku.
    Date: Mon, 5 Dec 2011 00:09:11 +0100

    Witam!
    Mam następującą potrzebę przeliczenia wkładu budowlanego z roku
    1961 na dziesiejsze pieniądze.

    W umowie mam, w przybliżeniu, sformułowanie: "w przypadku odstąpienia od
    umowy najmu
    (użytkowania, nie pamiętam, ale nie własnościowy),
    Spółdzielnia zwróci członkowi wniesiony wkład budowlany..."
    Wtedy około 5400 zł, jak mnie pamięć nie myli, umowa jest "gdzieś".

    Są jakieś urzędowe obligatoryjne przeliczniki? Może ZÓS? Czy będę miał swego
    experta kontra spółdzielczego prawnika (co trzyma z preziem) więc jakby
    kopać się z koniem...

    Będę głęboko wdzięczny za naświetlenie problemu...