  • 11. Data: 2004-06-26 16:22:59
    Temat: Re: przedawnienie roszczenia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    bella wrote:
    > a ty przeczytaj uważnie to co napisałam.

    Tobie też to proponuję.
    Bo ja jeszcze potrzebowałbym słownika, żeby wiedzieć co rozumiesz przez:
    "roszczenie z umowy zlecenia"
    "wierzytelności"
    itd.

    KG

  • 12. Data: 2004-06-26 21:29:20
    Od: longman <t...@g...pl>

    moim zdaniem skoro jest to rozczenie wynikajace3 z umowy o swidczenie
    us?ug, stosuje sie wiec przepisy o zleceniu. poniewaz tam nie ma nic na
    temat przedawnienia roszczenia majatkowego jakim jest naprawienie
    szkody, a nie jest to naruszenbie deliktowe ale kontaktowe, stosuje sie
    art.118 kc. masz zatem 3 lata bo sa to roszenia zwiazane z
    dzi?alnoscia gspodarcza 3 lata od mometu wystapienia zdarzenia
    pozdrawiam . jakbys mia? jakies pytania smia?o