  • 11. Data: 2005-03-20 22:38:22
    Temat: Re: przechodzenie przez ulice- nie na pasach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "polo" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:d1kk3r$cnb$1@polsl.gliwice.pl...

    > 1. co o tym calym zdarzeniu mysla i czy faktycznie zlamalem prawo
    > przechodzac nie na pasach, choc z zachowaniem ostroznosci po
    najkrotszej
    > linni prostej miedzy dwoma chodnikami.

    Dopuściłeś sie wykroczenia formalnego. Gdybyś mandatu nie przyjął, to
    śmiem twierdzić, że sąd by mógł nie nałożyć za to grzywny. Zwłaszcza,
    jeśli faktycznei była jak piszesz pusta ulica.

    > 2. czy odwolywac sie od tego mandatu w ogole, przed lub po jego
    oplaceniu.

    Nie ma sensu się odwoływać, bowiem to nic nie da. Naruszyłeś przepis i
    jest to formalnie wykroczenie.

    > 3. jakie mam szanse na dowiedzenie swoich racji przed sadem i ile
    bedzie
    > mnie to kosztowalo.

    Marne, bo najparwdopodobniej sąd odrzuci odwołanie.

    > 4. jakie pisma i do kogo kierowac by najkrotsza i najmiej stresujaca
    > droga w takiej sytuacji- sad? policja-wydzial drogowy?

    Wniosek składa się do sądu.

    > 5. co sami byscie zrobili w takiej sytuacji

    Zapłacił mandat.

  • 12. Data: 2005-03-21 10:38:19
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *polo* wrote in <news:d1kk3r$cnb$1@polsl.gliwice.pl> :

    > 1. co o tym calym zdarzeniu mysla i czy faktycznie zlamalem prawo
    > przechodzac nie na pasach, choc z zachowaniem ostroznosci po najkrotszej
    > linni prostej miedzy dwoma chodnikami.

    może i złamałeś prawo ale najgłupsze jest to że jakieś krawężniki
    zwróciły na to uwagę jakby to było zagrożenie terrorystyczne - głupich
    nie sieją.

    --
    Kobiety są jak guma do żucia - tracą smak w trakcie żucia

  • 13. Data: 2005-03-21 18:13:32
    Od: polo <p...@s...pl>

    _ValteR_ wrote:

    > może i złamałeś prawo ale najgłupsze jest to że jakieś krawężniki
    > zwróciły na to uwagę jakby to było zagrożenie terrorystyczne - głupich
    > nie sieją.

    jakos musza zarabiac na zycie ;) podstawa i do tego dodatki za ilosc...
    tfuuuuuuuuu jakosc pracy ;) przeliczaja im pozniej wystawione mandaty,
    interwencje itd. na skutecznosc pracy i maja z tego pare groszy. taki
    zawod i trudno wymagac by tez nie chcieli zarobic na zycie skoro zarobki
    maja raczej marne :) zalu miec nie moge, prawo jak widac zlamalem choc
    osobiscie raczej bym pouczyl klienta a nie wlepial za takie cos mandat.