  • Data: 2006-10-09 12:45:43
    Temat: przebijane numery i nieuczciwy sprzedawca
    Od: "stella" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    trzy miesiące temu kupiłam garbusa z 1959 roku. przy rejestracji okazało się
    że to składak i taką adnotację umieszczono w dowodzie. teraz pojechałam na
    przegląd techniczny i okazało się że samochód może mieć przebite numery. Jutro
    oceni to rzeczoznawca, jesli tak sprawą zajmie się policja.
    moje pytanie: czy mam szansę odzyskać pieniądze za samochód od poprzedniego
    właściciela, w umowie mam punkt że auto jest wolne od wad prawnych i że to
    rocznik '59 (co też nie jest prawdą ,bo jest to składak z lat 70
    prawdopodobnie )? czy mam szansę wygrać taką sprawę? czy straciłam i pieniądze
    i samochód?