  • 1. Data: 2006-01-24 10:44:50
    Temat: protokol sadowy
    Od: kasik <k...@p...gazeta.pl>

    Czy moge wykorzystaać protokol sadowy z zeznaniami powoda i świadka w
    mojej sprawie jako potwierdzenie na wyludzanie nienaleznych swiadczen z
    opieki spolecznej ? Czy moge zrobic np.ksero takiego protokolu i wyslac
    do zainteresowanego oddzialu MOPS ? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-24 10:47:55
    Temat: Re: protokol sadowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kasik [###k...@p...gazeta.pl.###] napisał:
> [...]
    wyslac
    > do zainteresowanego oddzialu MOPS ? Pozdrawiam

    Jeśli jesteś jedną z osób, które są uprawnione do uzyskania odpisu z
    akt, to możesz wysłać kserokopię. Ale równie dobrze możesz wnieść
    pismo do MOPS bez tego protokołu wskazując, ze ów dokument znajduje
    się w aktach sprawy (tylko podaj sygnaturę akt oraz numer karty)

  • 3. Data: 2006-01-25 10:17:32
    Od: kasik <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pismo do MOPS bez tego protokołu wskazując, ze ów dokument znajduje
    > się w aktach sprawy (tylko podaj sygnaturę akt oraz numer karty)

    Dziekuje panie Robercie..:) Pozdrawiam