  • Data: 2006-02-23 09:48:07
    Temat: prosze o rade-tv lcd thomson
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    tv kupiony na firme ponad rok temu
    kilka napraw w serwisie
    3 razy taka sama usterka-brak fonii ,2 innego radzaju
    nie zdazyłem skorzystac z rekojmi w sklepie(media markt) -mógłbym wtedy
    skorzystac z opcji-zwrot gotówki(chyba)
    serwis thomson zgodnie z warunkami gwarancji wymienił mi tv lcd na nowy.po
    właczeniu tv w domu okazało sie że jest "wypalony" pixel
    teraz pytanie co moge zrobić?
    gdybym kupował taki tv w sklepie i zauwazył wypalony pixel to nigdy bym go
    nie kupił,a w tym przypadku zostałem uszczęsliwiony na siłe tv z "taka wadą"
    bardzo prosze o rade ,czego moge sie domagać
    nadmienie ze juz mnie ta sytuacja irytuje -nie chce juz thomsona
    z góry dziekuje za pomoc
    pozdrawiam