eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprośba o pomoc prawną [CENTRALWINGS - OSZUSTWO]prośba o pomoc prawną [CENTRALWINGS - OSZUSTWO]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.str
    aub-nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.goog
    le.com!m36g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: k...@y...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prośba o pomoc prawną [CENTRALWINGS - OSZUSTWO]
    Date: Thu, 24 Jul 2008 02:52:48 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <c...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 84.10.134.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1216893169 25878 127.0.0.1 (24 Jul 2008 09:52:49 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jul 2008 09:52:49 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m36g2000hse.googlegroups.com; posting-host=84.10.134.33;
    posting-account=Lo2A3QoAAAADezjhiKsbecaezXIsNmeA
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.16)
    Gecko/20080702 Firefox/2.0.0.16,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:545306
    [ ukryj nagłówki ]

    Bardzo proszę o doradztwo w poniższym problemie.

    w kwietniu 2008 zarezerwowałem bilet na lot londyn gatwick - kraków na
    dzień 18.07.2008. w pierwszym tygodniu lipca Centralwings kasuje lot i
    przenosi lot na kolejny dzień 19.07.2008 , ok - nie ma większego
    problemu. 17 lipca 2008 jeden z przedstawicieli tych haniebnych linii
    dzwoni do mnie i oferuje 300 PLN za to że zgodzę się polecieć w innym
    terminie aniżeli 19.07.2008!!! Oczywiście nie wyrażam zgody na
    kolejne zmiany a telefonista zaprasza mnie na lot zapewniając że lot
    odbędzie sie według planu. W rozmowie telefonicznej, telefonista
    dodaje że będzie inny-mniejszy samolot dlatego oferują taką zmianę....
    A teraz kulminacja wybryku Centralwings:
    19.07.2008 lotnisko Londyn-Gatwick , do odprawy zgłaszamy się według
    rozkładu , odprawa odbywa się dosyć opieszale.W pewnym momencie
    obsługa lotniska (na lotnisku nie ma ani jednego przedstawiciela
    haniebnych linii Centralwings) oświadcza iż nie ma już miejsc w
    samolocie i ostatnie 10-15 osób nie poleci tym razem.....Na lotnisku
    pozostają starsi ludzie, dzieci, młoda para która nazajutrz ma się
    pobrać,ja z chorym dzieckiem...Brak jakiegokolwiek zainteresowania
    haniebnych linii Centralwings, nic , po prostu mają nas w d...
    W poniedziałek dodzwoniłem się do ich centrum obsługi, powołują się na
    paragraf 22 swojego regulaminu: http://www.centralwings.com/pl/130/index.html#24
    tzw. OVERBOOKING (sprzedaż większej ilości biletów niż jest miejsc w
    samolocie) , jednak w tym wypadku mijają się z prawdą , podstawili po
    prostu inny mniejszy samolot nawiasem mówiąc co by było gdyby
    podstawili jakiś dwumiejscowy szybowiec...też by powoływali sie na
    Overbooking???

    Bardzo proszę o radę jak rozegrać tą sprawę? Jak ich skutecznie
    ukarać?? Toż to zwykli pospolici, przestępcy.
    Jaka instytucja chroni praw pasażerów, przecież to jest rozbój w biały
    dzień??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1