  • Data: 2003-12-11 18:19:05
    Temat: prokurator mnie wyrolowal - lub sie pomylil
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Mam problem: w czwartek (nie ostatni, tylko jakiś czas temu) dostałem
    zawiadomienie o umorzeniu pewnego postępowania.

    Chciałem złożyć zażalenie, ale i dostać kopie akt, żeby elegancko je
    sformułować.

    Złożyłem podanie o te kopie. Podanie leżało i leżało i prokurator łaskawie
    zgodził się na zrobienie kopii w _następny_ czwartek, przy czym w czwartek
    było już za późno, żeby je odebrać. ALE jednocześnie zapewnił mnie solennie
    (przez telefon), że mogę skutecznie zażalenie złożyć także jeszcze w piątek.

    Teraz się okazuje, że się rąbnął i mu odesłali z wyższej instancji, że po
    terminie.

    Czy da się sprawę jeszcze jakoś uratować? Np. powołując się na brak
    uzyskania kopii akt? Albo może to teraz ktoś się rąbnął w obliczaniu dni?

    OK - wiem, że jest 7, ale on mi wmawiał, że jak przyszło poleconym, to liczy
    się od następnego i jak przyszło w czwartek do do następnego piątku można
    złożyć.