    From: "Anna" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: program płacowy w sieci
    Date: 16 Dec 2007 20:20:43 +0100

    Jestem od niedawna nową główną księgową w pewnej firmie. Przyszedł informatyk,
    pokazał jak wejść do sieci (Nowel),podał hasło, pokazał jak je co miesiąc
    zmieniać. Pokazał jak mam wchodzić do poszczególnych programów.

    Poszukuję jakiś "paragrafów" na program do płac. Otóż w tej firmie informatyk
    zainstalował place w sieci !!!!

    Zażądałam, by przenieśc płaceo na komputer w płacach, bo sieć bezpieczna nie
    jest. Informatyk się upiera, ze program kadrowo-płacowy ma być w sieci, bo oba
    progrmay muszą współpracowac, a w sieci jest bezpieczniej. Dopiero na moje
    wyraźne żadanie przeniósł ten progrma na komputer stojący w rachubie płac.

    Pytanie do speców od komputerów i prawa z nimi związanego: gdzie można znaleźć
    przepisy, które by to regulowały ? Czy informatyk może miec dostęp do programu
    płacowego ?