  • 1. Data: 2006-03-12 18:41:00
    Temat: procent od zyskow.
    Od: toczek <t...@t...fm>

    witam.

    Tworze dla klienta rozbudowany serwis internetowy i w ramach rozliczenia
    zostal mi zaoferowany udzial w zyskach ktore bedzie generowal ten serwis
    (reklamy, platnosci online i platnosci przy pomocy sms) i teraz moje
    pytanie w jaki sposob sformulowac to w umowie o dzielo ? Czy trzeba
    jakas inna umowe ? oraz czy lepiej w takie rzeczy sie nie pchac gdyz
    potem sa problemy z udowodnieniem ile tak faktycznie dany serwis zarabia :).

    Dzieki z gory za odpowiedz.

    toczek