    From: "C." <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problrm z odzyskaniem swego...
    Date: Mon, 5 Jul 2004 12:04:57 +0200

    witam!

    mamy problem: przez 4 mies mieszkalismy u tesciow. przez ten czas
    remontowalismy budynek gospodarczy, który miał byc dla nas naszym domem.
    jednak im blizej było konca tym wiecej problemów robili tescie. zakonczyło
    sie tak, ze wyprowadzilismy sie i nie utrzymujemy z nimi kontaktów.
    chcemy odzyskac chociaz czesc pieniedzy jakie tam włozylismy, wiec myslimy o
    sprzedazy tego co ruchome acz zainstalowane.(wyposazenie łazienki,
    ogrzewanie, wyp. kuchni itd)
    na cele remontowe sprzedalismy samochód, który nalezał do nas (mąz
    włascicielem).
    faktury na zakup sprzetu były na nazwisko tescia.
    okazuje sie teraz ze tescie nie mają najmniejszej ochoty oddac nam ani
    pieniądzy ani sprzetu i zagrozili, ze jesli wezmiemy sami to oskarzą nas o
    kradziez.

    1.czy jest jakas mozliwosc na odzyskanie swojego?
    2.czy w takim przypadku umowa ustna nie zobowiazuje? (umowa była taka, ze
    jesli ja sie wymelduje dostaniemy pieniadze co do grosza... ja sie
    wymeldowałam a forsy nie ma i chyba nie bedzie...)

    prosze o pomoc, bo zostalismy bez pieniedzy, samochodu i mieszkania...

    młode małzenstwo na prostej drodze do upadku