  • 21. Data: 2008-02-02 07:17:33
    Temat: Re: problemy z kablowka
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 02 luty 2008 05:14
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <F6Soj.193$nG4.43@newsfe6-win.ntli.net>):

    > Dlaczego analog faworyzuje? Co zlego jest w cyfrowym przekazie?

    a) Konieczność posiadania dekodera (prąd, miejsce, kable, masa zamieszania)
    i kolejnego lotnika do jego sterowania. Jeden lotnik to dla mnie czasami za
    dużo.

    b) Jednotelewizorowość. Ja mam swój, żona ma swój. Do tego np.
    magnetowid/nagrywarka.... Ja nie mam, ale są tacy, co mają.

    Generalnie straty same, a zysków nie ma. Więc jak zmuszą mnie do cyfry w
    kablówce, to CP zacznie być konkurencją. Radość żadna, bo będzie to
    oznaczało, że całkowicie stracę w zasadzie dostęp do telewizora...

    W ogóle to wprowadza się coraz dziwniejsze, niby nowocześniejsze, ale walące
    po dupie usera technologie. Np. moja kablówka przysyła mi co chwilę listy w
    stylu ,,wprowadziliśmy/rozwinęliśmy to, czego nie używasz (telefon,
    internet, cyfrowy sygnał), więc cena musi wzrosnąć'' i płacę coraz więcej,
    a oferta programowa wciąż słabiutka... Na TVP Kultura czy TVP Historia
    kasy zapewne nie starcza, bo trzeba wprowadzić ,,telefon przez kablówkę'' z
    którego korzysta pewnie jakiś promil użytkowników.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl