eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem towaru › problem ze zwrotem towaru
  • Data: 2009-07-08 07:49:33
    Temat: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony,
    taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot
    nieużywanego towaru do 7 dni.
    Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
    paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
    Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie
    podlega wymianie czy zwrotowi.
    Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i
    zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :)

    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1