  • 1. Data: 2007-02-06 16:23:25
    Temat: problem zasiedzenia nieruchomości - proszę o pomoc
    Od: l...@v...pl

    Nieruchomość w postaci gruntu dziadek nabył na podstawie umowy (nie ma aktu
    notarialnego) władał nią opłacał podatki, następnie zmarł, i podatki opłacała
    bacia, potem faktycznie władał nią jak właściciel mój ojciec, ale bez tytułu
    prawnego.

    Czy okres posiadania przez dziadka + okres posiadania przez babcię po śmierci
    dziadka + okres posiadania przez mojego ojca podlega sumowaniu dla zaliczenia go
    do okresu niezbędnego do zasiedzenia prawa własności tej nieruchomości ?

    Po dziadku było postępowanie spadkowe przeprowadzone, ale owa nieruchomość nie
    była masą spadkową. Teraz zmarła babcia i nie wiem co z tym zrobić czy poruszać
    sprawę własności przy postępowaniu spadkowym ?

  • 2. Data: 2007-02-06 17:13:38
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    l...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > była masą spadkową. Teraz zmarła babcia i nie wiem co z tym zrobić czy poruszać
    > sprawę własności przy postępowaniu spadkowym ?

    Złóż wniosek o zasiedzenie. Liczą sie lata dziadka, babci, itp.

    Jednak będziesz musiał udowodnić, że tak było.
    Szukaj świadków muszą być jak najstarsi.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-06 22:12:44
    Od: l...@v...pl

    > Złóż wniosek o zasiedzenie. Liczą sie lata dziadka, babci, itp.
    >
    > Jednak będziesz musiał udowodnić, że tak było.
    > Szukaj świadków muszą być jak najstarsi.
    >
    > Pozdrawiam
    Dziękuję za odp, powiedz mi proszę w jakim postępowaniu składa się taki winosek
    czy w spadkowym, czy w odrębnym, może masz jakiś wzór pisma (wiem, że to
    trywialne, ale nie potrafię sobie z tym poradzić)