    From: "artur" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z telekomunikacją lokalną
    Date: Wed, 19 Nov 2003 11:26:08 +0000 (UTC)

    mam tu u siebie w moim mieśie firmę telekomunikacyjną,spółkę prawa
    handlowego, w której większościowy pakiet akcji posiada TPSA. Firma ta
    odkupuje od TPSA szerokopasmowy dostęp do internetu ADSl i odsprzedaje go 3
    razy drożej. W związku z tym ze nie mają oni tutaj żadnej konkurencji, są
    jedyni na rynku telekomunikacyjnym robią sobię co chcą. Podpowiedzcie mi
    proszę jak się im dobrac do tyłka.To legalne, ze ja płace za ADSL 3 razy
    drożej niż moji koledzy mieszkający 30km odemnie podłączeni do TPSA.?