eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem z telefonem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2008-10-30 17:00:29
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    M. wrote:
    > Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
    > kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że
    > faktura też przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak
    > berety.

    tak to tylko w ERZE...


  • 12. Data: 2008-10-31 09:09:59
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: Przemek <p...@g...com>

    M. pisze:
    > No właśnie. Dokładnie o to chodzi
    >
    > pozdro, tx!
    >
    > M.
    >
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:gechbr$ljl$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    >> wiadomości news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
    >>> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne
    >>> (art. 105).
    >>> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
    >> Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
    >> 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła
    >> przerwa
    >> w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12
    >> godzin,
    >> abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
    >>
    >> --
    >> Pozdrawiam
    >>
    >> Piotr
    >>
    >
    >

    ale bezpłatne minuty też ci podzielą 1/31

    Przemek

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1