-
1. Data: 2006-08-29 18:37:48
Temat: problem z serwisem i pewna znana marka ...
Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_nospam>
Witam,
dzisiaj bylem w serwisie dowiedziec sie co z moim monitorem marki Philips...
oddalem go na gwarancji 26 czerwca 2006 roku i do dnia dzisiejszego nie
zostala sprawa sfnalizowana. Od pracownika serwisu (Niku Serwis Poznan)
dowiedzialem sie iz mam otrzymac nowy monitor... tylko nie wiadomo kiedy
:( jakies 2 tyg miala byc osteczna decyzja firmy Zolter z Piaseczna czy
korekta faktury czy nowy monitor.. na moje nieszczescie nowy monitor - nie
tylko ja jestem w takiej sytuacji, jak wynikalo z rozmowy z prac. serwisu.
W zwiazku z ta sytuacja zastanawiam sie co mozna zrobic w tej sprawie?
jutro wybieram sie na spotkanie z powiatowym rzecznikiem praw konsumentow
--
----------
pozdrawiam
Błażej Patrzałek
gg: 1995443
skype: barman-xp
GSM: +48.505-683-149
loc.: 52o 4' 47,81" N 17o 0' 30,15" E