    From: "LOLO" <p...@W...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z producentem
    Date: Mon, 20 Feb 2006 19:24:02 +0100

    witam

    sprzedaje na allegro alarmy samochodowe polskiego poroducenta

    towar kupuje od lokalnej hurtowni elektronicznej

    dzis dostałem poniższą informacje od producenta

    czy ma on prawo mi zakać teraz tej sprzedazy?
    czy moge wyprzedac moje zapasy?i dopiero zaprzestać sprzedazy?

    czy sa jakies podstawy prawne do jego roszczeń?
    czy w tym wypadku prawo by nie działało wstecz?
    gdyz przy zakupie jak ina samym produkccie nikt niekogos nie informouje o
    zakazie
    sprzedazy tego produktu

    oto tekst wezwania

    Wzywamy do o natychmiastowego usuniecie prowadzonych przez Panstwa
    wszystkich obecnych oraz przyszłych aukcji internetowych
    produkowanego przez nas systemu antykradzie&owego Super Forteca.
    Wezwanie nasze zwiazane jest z zobowiazaniem zło&onym do Dyrektora Biura
    Likwidacji Szkód Centrali PZU S.A. w zwiazku ze spełnianiem wymagan
    technicznych kwalifikujacych nasze zabezpieczenie do: "Wykaz UZ
    uprawniajacych do
    uzyskania zni&ki przy zawieraniu umowy dobrowolnego ubezpieczenia AC w
    zakresie
    kradzie&y".
    Nie zastosowanie sie do powy&szego wezwania portalu www.allegro.pl oraz
    firm, osób
    wystawiajacych nasz system alarmowy grozi usunieciem go z wy&ej wymienionego
    wykazu co
    skutkowac biedzie wymiernymi stratami finansowymi firmy AMT których pokrycia
    od firm,
    osób winnych bedziemy sie domagac na drodze sadowej.
    - Dyrektor WT BLS PZU S.A.
    - Kancelaria Radcy Prawnego ts

    Z powa&aniem
    Krzysztof T