    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z mianowaniem na nauczyciela kontraktowego
    Date: Sat, 13 May 2006 19:35:52 +0200

    Moi Drodzy

    Moja znajoma ma następujacy problem:

    Pracuje w szkolnictwie od 7 lat. W 2001 roku dyrektor szkoły awansował ją do
    stopnia nauczyciela kontraktowego. Obecnie od dwóch lat prowadzi procedure
    zmierzjąca do uzyskania tytułu nauczyciela mianowanego.

    Ostatnio ktos z kuratorium uznał że nie może tego dalej robić ponieważ
    stopień nauczyciela kontraktowego został przyznany bezprawwnie. Chodzi o to
    że podono jest rozporządzenie w świetle którego do 6.04.2001 nauczyciele
    którzy uzyskałi wykształcenie pedagogiczne automatycznie byli awansowani na
    nauczyciela kontraktowego. Dyrekcja szkoły moje znajomej też tak zrbiła
    jednak nie zuwazyła że dyplom studiów pedagogicznych został wydany
    18.04.2000.

    Obecnie chcą ją zdegradować do stażysty ponieważ uwazja że brakowało jej 12
    dni do pelnego roku stażu.

    Co proponujecie w takiej sytuacji robić

    Pozdrawiam

    Jacek