  • 1. Data: 2010-02-18 19:16:20
    Temat: próba wyłudzenia?
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    czytalem cos na onecie (reklamy google, może dalej wyswietlaja sie te same:
    http://www.tinyurl.pl?0lkTlIDo) i zauwazylem reklamę:
    Przyspiesz swój komputer, czy jakos tak. Kliknałem i dostałem się na stronę:
    http://wwvv.przyspieszkomputer.com.pl/__/
    po zaakceptowaniu regulaminu i kliknieciu pobierz mamy:
    http://www.tinyurl.pl?Pb5UM8iM
    ani słowa o faktycznej cenie smsa.
    co ciekawe jesli wrócimy na stronę glówną usuwajac /__/ z adresu i wykonamy
    te same czynnosci (akceptacja + pobierz) strona juz jest całkowicie inna:
    http://wwvv.przyspieszkomputer.com.pl/index25.htm

    podchodzi to pod cos i mozna gdzies zglosic ?

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2010-02-18 19:34:21
    Temat: Re: próba wyłudzenia?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://wwvv.przyspieszkomputer.com.pl/index25.htm
    >
    > podchodzi to pod cos i mozna gdzies zglosic ?

    to jest oszustwo podobnie było z poznaj date swojej smierci

  • 3. Data: 2010-02-18 20:13:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 20:16:20 +0100, Kicer napisał(a):

    > po zaakceptowaniu regulaminu i kliknieciu pobierz mamy:
    > http://www.tinyurl.pl?Pb5UM8iM
    > ani słowa o faktycznej cenie smsa.

    O, czytają widać bo teraz informacja jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-02-18 20:30:42
    Od: Kicer <...@...c>

    MadMan wrote:

    > O, czytają widać bo teraz informacja jest.

    mimo wszystko (przynajmniej u mnie) trzeba przeskrolowac ekran ;)

    mozliwe ze juz wczesniej tak bylo tylko nie zauwazylem.
    tak czy inaczej duzy odstęp miedzy informacją o 50gr a faktyczna ceną nie
    wyglada zbyt uczciwie

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 5. Data: 2010-02-18 20:37:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:30:42 +0100, Kicer napisał(a):

    > mimo wszystko (przynajmniej u mnie) trzeba przeskrolowac ekran ;)

    U mnie też.

    > mozliwe ze juz wczesniej tak bylo tylko nie zauwazylem.
    > tak czy inaczej duzy odstęp miedzy informacją o 50gr a faktyczna ceną nie
    > wyglada zbyt uczciwie

    Można się zorientować po numerze SMSa, wiadomo na jakiej zasadzie są one
    nadawane (druga lub druga i trzecia cyfra to cena netto za SMS premium).
    Poza tym masz jednocześnie test na inteligencję :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-02-19 07:51:38
    Od: Kicer <...@...c>

    MadMan wrote:

    > Można się zorientować po numerze SMSa, wiadomo na jakiej zasadzie są one
    > nadawane (druga lub druga i trzecia cyfra to cena netto za SMS premium).
    > Poza tym masz jednocześnie test na inteligencję :)

    Ty to wiesz i ja to wiem, ale jak czytam ile osób sie nabiera na tago typu
    numery to wolałem zareagowac ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 7. Data: 2010-02-22 09:48:44
    Od: Piotr Jarzebski <p...@b...net>

    Kicer pisze:

    > podchodzi to pod cos i mozna gdzies zglosic ?

    UOKiK - ja takie stronki zgłaszam tam regularnie - takie hobby mam :D