  • 11. Data: 2008-10-06 21:46:48
    Temat: Re: prawo pracy - cofnięcie urlopu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcdjb4$527$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > ale ktora argumentacja? Ta, ze jak szef obiecal urlop to trzeba prosic o
    > podpisanie podania czy ta, ktora mowi, ze jak szef nie da urlopu to
    > bierzesz zwolnienie lekarskie ?
    > Szef mogl zapomniec (jak to bylo 2 m-ce temu to sie nie dziwie), mogl
    > dogadac sie na inne 2 tygodnie. Zalatwianie tego typu kwestii w sposob
    > pisemny jest w mojej ocenie rozsadne zwlaszcza, ze wisi wyjazd za 5kpln.
    > Piszesz podanie i masz z glowy. Dales dupy nie masz na pismie Twoja
    > strata. W niedogadaniu sie slownym nie zawsze trzeba upatrywac sie zlej
> [...]
    Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że czytasz bez rozumienia.
    Szef niczego nie zapomniał, dobrze pamięta o co chodzi:
    <cit>
    szef zaczyna robić problemy i obawiam się że cofnie mi ten urlop
    </cit>
    Gdyby zapomniał o tak istotnej sprawie jak plan urlopów nie powinien byc
    szefem.
    Po szczegóły dotyczące zasad i trybu udzielania pracownikom urlopu
    wypoczynkowego odsyłam do KP.
    Szef umawiając się ustnie z pracownikiem powinien (w końcu co za trudność?)
    poinformować go aby złożył wniosek urlopowy (żadne tam podanie).
    W postępowaniu tego "szefa" wyraźnie widać cwaniactwo i chęć wykorzystywania
    błędów proceduralnych popełnianych przez pracowników.
    A słowo jest słowo.
    Tyle, że dla mało kogo.

    --
    Jotte