  • 1. Data: 2009-05-15 19:50:53
    Temat: prawo nie dziala wstecz (miejscowosci i uczelnie)
    Od: "Polanowicz" <p...@n...pl>

    Prawo nie działa wstecz, ale czy osoba urodzona w jakiejś wsi, która
    później została częścią większego miasta nie może podawać, że urodziła
    się w tym mieście?
    To samo w przypadku uczelni, połączyła się Akademia Rolnicza i
    Politechnika w Uniwersytet Technologiczny, starzy absolwenci mogą się
    chwalić tytułem tej uczelni?

  • 2. Data: 2009-05-15 20:03:02
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Polanowicz" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To samo w przypadku uczelni, połączyła się Akademia Rolnicza i
    > Politechnika w Uniwersytet Technologiczny, starzy absolwenci mogą się

    Uniwersytetu Technologicznego? Skończyłem Politechnikę Szczecińską, a nie
    jakąś ziutę, więc nie mam prawa chwalić się tytułem uczelni, której nie
    kończyłem. Zresztą po co ?

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2009-05-15 20:04:21
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Polanowicz pisze:
    > Prawo nie działa wstecz, ale czy osoba urodzona w jakiejś wsi, która
    > później została częścią większego miasta nie może podawać, że urodziła
    > się w tym mieście?

    Hmm. Nie wiem dokladnie, ale w przypadku wojewodztw to tak wlasnie
    dziala. Ja sie urodzilem w wojewodztwie gdanskim, a po reformie wszedzie
    nalezy wpisywac wojewodztwo pomorskie :)

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2009-05-15 21:12:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@w...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hmm. Nie wiem dokladnie, ale w przypadku wojewodztw to tak wlasnie
    > dziala. Ja sie urodzilem w wojewodztwie gdanskim, a po reformie wszedzie
    > nalezy wpisywac wojewodztwo pomorskie :)

    nie piszesz w jakim województwie sie urodziłes, tylko w jakim województwie
    lezy obecnie miejscowosc w ktorej sie urodziłes.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O