  • 1. Data: 2009-01-28 18:59:31
    Temat: prawo do urlopu przy umowie na czas okreslony
    Od: "Jarek" <j...@t...pl>

    witam
    pracuje niespelna miesiac (umowa na czas okreslony na 6 m-cy) i w zwiazku z
    tym mam pytanie - po ilu dniach przepracowanych przysługuje mi prawo do
    urlopu, chociażby 1 dnia? To jest urlop proporcjonalny zdaje sie i
    przysluguje proporcjonalnie, ale czy do miesiecy czy do tygodni ;)???
    pozdrawiam
    myszołów

  • 2. Data: 2009-01-28 20:40:31
    Temat: Re: prawo do urlopu przy umowie na czas okreslony
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    > prawo do urlopu, chociażby 1 dnia? To jest urlop proporcjonalny zdaje
    > sie i przysluguje proporcjonalnie, ale czy do miesiecy czy do tygodni ;)???

    Po miesiącu.

    Adam Kłobukowski